Igår kväll efter jobbet mötte jag upp Viktor, Jessica, Jaime och Kenth i Hellasgården. Det var dags för löpning. Alltså jag har sagt det innan men kan antagligen inte sägas för många gånger. Hellas är ett perfekt ställe att mötas på.

Jag och Jessica körde äntligen våra intervaller. Jäklar vad tufft det kan vara mentalt att pressa sig. MEN otroligt skönt när det är gjort. Som Jessica skriver i hennes inlägg från gårdagen. Vi har sagt att vi ska få in ett fartpass 1-2 gånger per vecka för att få upp farten på distanspass.

· Brukar du köra intervallpass?
· Hur ofta?
· Och vilket upplägg?

Notera min söta ”kondom-kompis” på bilden längst ner.

20120504-102318.jpg

20120504-102342.jpg

20120504-102431.jpg

20120504-102756.jpg

20120504-102817.jpg

20120504-103118.jpg

20120504-103144.jpg

20120504-103255.jpg

20120504-103449.jpg

20120504-103510.jpg

6 tankar kring ”Intervaller”

  1. Kul, det lät ju toppenbra! Just nu försöker jag komma upp i mer distans och prioriterar inte kvalitetspassen jättehögt, har haft mkt förkylningar och elände som sätter käppar i hjulet hela tiden.

    1. Jag vet hur det kan vara. Det är just det. För min del att prioritera träningen. Dels för att hålla men också efter vilket behov man har just nu. Lycka till med löpningen!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.