Igår morse tog jag och Viktor sällskap till Casalls pressevent och visning av hösten 2013, vilket även innefattade en grym visning av det nya konceptet HIT High Intensity Training. Ett koncept som består av kläder för högintensiv utomhus- / och inomhusträning, men som också innehåller en rad olika träningsredskap som är en stor del av Casall som varumärke.

Sara Althini Casalls marknadschef höll i trådarna och som alltid gjorde hon det extremt bra. Hon vet hur man skapar känsla. Sara är verkligen en förebild som marknadschef i sportbranschen. Själv hade jag hoppats på att hinna testspringa med Casall Hit parachute. Det får bli ett annat tillfälle. Förutom en sneak peak av hösten 2013 blev vi bjudna på en grym uppvisning iform av träning, dans, akrobatik, yoga i Casalls egna redskapsmiljö, koreograferad av Jennie Widegren. Jennie och de andra dansarna levererade som alltid.

Kollektionen innehåller en hel del kompression, härliga färger och schyssta mönster. Jag gillar både kompression, färger och mönster på träningskläder. Stort plus till Casall och deras utveckling.

Bra start på ledigheten. Gick därifrån superpeppad och jätte taggad.

Casall AW13

Sara Althini marknadschef Casall

Jennie Widegren Casall

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Jennie Widegren Casall

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall yoga AW13

Casall yoga AW13

Casall yoga AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Casall HIT AW13

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.